SIAPA GERANGAN PUNYA ANGKARA?

Hi . .  . . morning !

 Mata dinda ni dah  rabak sebab kurang tidur malam tadi. Entah siapa punya suarakah  yg dah kejutkan dinda semalam , hingga  kini jadi tanda tanya dibenak akal fikiran ini. Apa yg pasti suara tu suara perempuan!

Dan ketika dinda masuk toilet tadi , ada seakan - akan tanah kering diatas lantai tandas. look like pasir pun ada!


Tanah apakah? Adeh lupa nak ambil gambarnya . Lagipun dinda terus je siram tanah kering tu tadi, sebab tak nak orang lain terpijak pulak.

Persoalannya :

Siapa ada masuk toilet tu malam tadi? Siapa yang panggil dinda tengah malam tu? Tanah apakah dilantai tandas?


Semua ni jadi tanda tanya sebab sebelum dinda masuk tidur , semua orang dalam rumah ni sudah pun tidur. Untuk apa angkut tanah masuk toilet bagai? Dan memang cuma dinda yg berjaga ! Serious tak tipu !


Oii kak Limah io ! Jangan ah memain dengan saya lagi . . saya ni lemah semangat tau haaaa! Nanti saya demam kang hmm , kesian saya tau . . .

Comments

Muhd Zaid said…
persoalannya sekarang...takde bukti pon...ermm ::>_<::
Yenda Ixati said…
Suare nk buktikan mcm ane ek? Pasir tu dah dipijak oleh sy mase masuk toilet pg tadi haa nak tunjuk apekah? Tapak kaki sy ke :p
Muhd Zaid said…
tulah...lain kali jangan maen2 ngan kak limah..klo dah tau lemah semangat...haa...kan dah kena melawat...haha
Yenda Ixati said…
Dia buat lawatan sambil belajar ah . . . haha