CELARU PULAK


Dinda dah tak reti naip pulak ni . Jari masih sama saiznya  , tapi guna tab pun masih nak typo dari tadi . . .ni semua sebab nak control perasaan . . .

Nak cerita tak ek kat sini ? Share Sikit lah eah . . . Ok . . cuma nak cakap rindu sebab memang rindu pun sebenarnya tapi dengan tugasan yg semakin celaru , masalah peribadi lagi . Rindu tu macam hambar . Takde makna dah lagi .

Apa yg dinda tau . . . Bila dinda cuba menyapa sesaorang , tapi orang tu cakap dia busy . . . Lepasni memang dinda tak kan tegur dia lagi dah . . Seriously . . .tak akan ada lagi selepas ini . . .





Comments