GAME YANG BIASA

Macam biasa . Team biasa jumpa team biasa . team mana ? Ala macam tak biasa . lawan kat tempat yg dah biasa . penuntun yg biasa- biasa .dengan harapan yg macam biasa .

Dan macam biasa juga , mesti ada waktu tambahan yg buat penyokong tak tentu rasa . heeee debo-debo !



Wish luck JDT
Wish love Pahang

Heee apa jua keputusan malam ini , dinda kena redha dan ucap syukur . sebab yang main tu semua pemain kesayangan .

Korang lawan lah dulu .dinda nak tidur ni dah lewat malam dah . byeee~

Comments