DINDA KUAT CEMBURU ?


Amat sulit bila dapat pasangan yg kuat cemburu . Antara kasih dan kasihan , mangsa keadaan sering menjadi mangsa cemburu terus-terusan . Ini agak tidak adil disisi undang-undang jiwa . Mangsa dan pemangsa tidak dapat hak yg sepatutnya .


Kalau orang cakap ,cemburu tandanya sayang ,agak pelik kalau sebab sayang jugak banyak ikatan perkahwinan ,percintaan musnah angkara cemburu . Hidup jadi kacau bilau , kerja tak terurus , penampilan nampak serabut , dan gaya hidup pun agak tidak menyihatkan !


Dinda sorang yg kuat cemburu ?

Yaaa . . .dinda seorang " cemburu tegar " !! Yey . . Dah macam penagih tegar pulak lagaknya kan . Bytheway dinda memang kuat rasa cemburu bila . . .bila . . .bila mana ada seorang orang boleh tahan dengan perangai pasangannya yg macam-macam , dia masih bajet ok jek , sepertinya takde apa-apa yg berlaku ,padahal pasangannya dah buat dia macam-macam dah . Arghh . .tabahnya kau duhai manusia , kalau dinda lah dapat pasangan yg kuat buat perangai ni , memang " carik lain lah " ahahaha ***gelak kurang ajar


Dan someone yg dah close dengan dinda sejak 3/4 tahun lepas , ada tanya tadi . .

" kak ,kenapa kau tak kawen-kawen lagi ek ? Kau jual mahal sangat ke ?"


Hmmm . . Semuanya bersebab beb ,  perkahwinan bukan aktiviti suka-suka ,atau sekadar mengisi masa lapang . . . Ade jodoh tak kemana kan ?

 smile goat* heeee