DUGAAN LAGI

Harini bahu dan tengkuk  dinda sebelah kanan sakit  ,mungkin sebab posisi tidur yg salah malam tadi . Masa nak beri salam masa solat subuh pagi tadi  , salam pertama dah kantoi . Tak boleh toleh .peh . . .sakitnya jangan cakaplah . Berair mata nahan sakitnya .

kata mama ,pergi ambil bantal yg dinda guna ,lepastu selawat 3 kali ,kemudian ketuk tempat yg sakit tu . Dinda dah buat dah tapi masih sakit lagi . .atau . . Dinda salah ambil bantal kot? Sebabnya dinda ni kalau tidur malam ,tak cukup 3,4 biji bantal memang tak lena tidur heeee .

sekarang ni pun bahu , dan pangkal  leher sebelah kanan still keras macam kayu kalau nak menoleh atau buat kerja . Hmm jadilah robot seharian dinda ni rasanya . Bytheway .. robot ni masih comel walaupun bahu dan pangkal lehernya sakit . Heeeee


 **pujilah diri sendiri sebelum orang lain memuji **


Seriously sakit tau haaaa . . Nak nangis malu pulak  dengan budak - budak kat taska ni . Adeh .sakitnya tuh dibahuuuu . . Arghhhh . . .!!!





Comments