JUM MEROYAN



Jdt 3 - Kelantan1 . . Itu cerita malam tadi  lah dan siang ni kita dah jadi  1 Malaysia semula ! Dapat  3 kah , dapat 1 kah , kita semua tetap kena beli barangan yg ada GST  dinegara ini . . .  Ahh  . . .Tu pun kisah yg dah tak hot , maklumlah kan dah masuk hari yg ke 19 , orang ramai pun dah letih merungut , ok la , diam lebih baik dari cakap dengan  dinding !Pesan dinda " mereka " yg amek kesempatan ,sila abaikan ! Duit dari purse awak duit awak !! ** erk . .  ini jarum baik punya **


Awak . . . Siapa kita nak mengubah takdir ? Ye ,kita bukan siapa-siapa .

Siapa kita nak mengubah paras rupa ?Bersyukurlah pada keindahan wajah tu ,tak perlu diubah bulu kening seperti hagemaru

Siapa kita nak mendesak orang utk kasihkan kita ,sayangkan kita , rindukan kita ,Sedangkan kesemua perasaan  itu hadir dalam diam ,tanpa disedari oleh sesiapa .

Ishhh . . .janganlah nak salah sangka ,Kata cinta itu buta ,sedang merindu pun sakit ,menyinta lagi lah perit !

Ramai terjerumus dilembah asmara ,namun hakikatnya kecewa . Punca tak dapat dikesan , risiko kena lah tahan , segalanya berkemungkinan  .

Awak . . Sebenarnya dinda nak beritahu ni , jauh mana jarak dinda dengan awak ,sikitpun tiada benci atau bimbang dihati ,kerana keikhlasan yg dulunya menjadi tunggak jiwa ,memang masih kukuh dirasa .

Ini bukan madah berhelah ,tapi ini luahan perasaan peminat Nestcafe tarik homemade air tangan sendiri , jangan mimpi minum luar lagi ,19 hari dibelenggu GST

Argh . . . Aku sayang kamu  ,manja . . . Jum ngeteh ~

Comments