LIRIK PELIK BIKIN JIWA MAKIN KACAU


Mau jadi apa? Mau jadi hantu ? Atau jadi buaya ? Terpulanglah . . . Heee itu antara lirik lagu yg dinda dengar diradio tadi . Err . . . Er . . Kenapa ek lirik lagu sekarang dah macam mak kita membebel je ek?

Kalau layan lagu ' nama gua said gila '  haaa lagilah gila bila di hayati liriknya . Habis keluar anggota luar dalam manusia , hee . . Apa pun semua tu adalah hasil kreatif pencipta lagu  ditanah air kita . Sebagai pendengar ,kalau awak suka layankan je ,kalau tak suka , tutup je radio awak dengan bantal , kompem tak dengar lagu yg awak tak suka tu . Mudah? Yaa semudah mudah.com ! Hehe

Ok , tu cuma dua je lagu yg agak pelik dinda dengar untuk harini ,lain-lain tu ,macam takde lain ,cinta ,cinta dan cinta . . Muak deh !!


 Sejujurnya , setiap lagu itu ada ceritanya . Begitu jugak dengan dinda . Setiap entri ada saja kisahnya . Dan hari ni ,dinda hanya layan radio seharian sebab jiwa ada sikit kacau  , tu yg timbul idea nak bisik -bisik pasal lirik lagu ni .

Awak ada idea ? Bagaimana awak manafaatkan idea awak tu ? Dituliskan kah? Ditaipkan kah? Diadunkan kah? Atau dirakamkan kah? Yg penting idea awak tu tidak dikenakan GST ,kah3  . . .adeh , Gastrik Statik Terussss . . . Erhhh .


Comments