Skip to main content

DINDA AKTIF DI WECHAT



Bila disuruh duduk rumah rehatkan badan , dinda memang mengeluh bosan . Duduk dalam rumah 24jam selama seminggu adalah perkara paling sakit dinda rasa . Nasib ada internet ,dapatlah cari kawan-kawan dialam maya . Facebook ? Dah tak lagi , dinda hanya aktif di wechat . Dulu-dulu dinda bebal sesangat kalau orang cakap pasal wechat , tapi sekarang ,wechatlah tempat dinda tersenyum sengsorang bila sunyi . Tapi sejujurnya kawan dinda diwechat bukannya ramai sangat pun , kurang lebih 21 orang termasuk dinda dan adik dinda Mia Izzara . Kenapa sikit je ? Merekalah insan-insan yg dinda betul-betul yakin boleh dibuat kawan. Lain-lain tu kawan dinda juga , cuma . . . Haaa . . . Kawan kot tapi . . .haaa . . Hahaha sengal , tetiba otak jem tak tau nak taip apa ,  hee ~


Tapi walaupun aktif di wechat tu ,taklah bermakna dinda online natang tu 24 jam . Bila free je kot . Bila rindu , bila resah , bila nak cari pasal  barulah dinda login . . Haaa eh ?!  reti pulak cari pasal dinda ni kan ? Haha reti sesangat dah.


Ramai dah nangis dinda buat . Haaaa pedulik apa dinda ,asal dapat lepaskan bosan , dapat gelakkan orang nangis ,orang merajuk , happening kot haha . . Opssss . . . Taklah gurau je tu . Sebenarnya selagi mata ni terbuka , selagi nafas ini berhembus , dinda taknak orang-orang sekeliling dinda hidup sedih dan bosan disamping dinda . Dinda nak sangat mereka rasa bahagia saat-saat dinda ada disisi mereka . Hmmm . . . Dinda sayang mereka semua tu .


Siapa paling hot didalam friendlist dinda ? Haaa . . . Pastinya si Bunga hati perantau dari  Singapura tu , hahaha tanpa dia , hari dinda sangat-sangat sepi . Dan ada sorang lagi insan yg sangat istemewa ,yg setia menemani dinda diwechat tu . Siapakah??? Shhhh . . . Biarlah jadi rahsia dinda . . Heee apa yg penting ,biarpun dia lebih muda dari dinda , tapi beliau memang perihatin .

Allah selamatkan kamu . . . Dear .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx