DINDA AKTIF DI WECHAT



Bila disuruh duduk rumah rehatkan badan , dinda memang mengeluh bosan . Duduk dalam rumah 24jam selama seminggu adalah perkara paling sakit dinda rasa . Nasib ada internet ,dapatlah cari kawan-kawan dialam maya . Facebook ? Dah tak lagi , dinda hanya aktif di wechat . Dulu-dulu dinda bebal sesangat kalau orang cakap pasal wechat , tapi sekarang ,wechatlah tempat dinda tersenyum sengsorang bila sunyi . Tapi sejujurnya kawan dinda diwechat bukannya ramai sangat pun , kurang lebih 21 orang termasuk dinda dan adik dinda Mia Izzara . Kenapa sikit je ? Merekalah insan-insan yg dinda betul-betul yakin boleh dibuat kawan. Lain-lain tu kawan dinda juga , cuma . . . Haaa . . . Kawan kot tapi . . .haaa . . Hahaha sengal , tetiba otak jem tak tau nak taip apa ,  hee ~


Tapi walaupun aktif di wechat tu ,taklah bermakna dinda online natang tu 24 jam . Bila free je kot . Bila rindu , bila resah , bila nak cari pasal  barulah dinda login . . Haaa eh ?!  reti pulak cari pasal dinda ni kan ? Haha reti sesangat dah.


Ramai dah nangis dinda buat . Haaaa pedulik apa dinda ,asal dapat lepaskan bosan , dapat gelakkan orang nangis ,orang merajuk , happening kot haha . . Opssss . . . Taklah gurau je tu . Sebenarnya selagi mata ni terbuka , selagi nafas ini berhembus , dinda taknak orang-orang sekeliling dinda hidup sedih dan bosan disamping dinda . Dinda nak sangat mereka rasa bahagia saat-saat dinda ada disisi mereka . Hmmm . . . Dinda sayang mereka semua tu .


Siapa paling hot didalam friendlist dinda ? Haaa . . . Pastinya si Bunga hati perantau dari  Singapura tu , hahaha tanpa dia , hari dinda sangat-sangat sepi . Dan ada sorang lagi insan yg sangat istemewa ,yg setia menemani dinda diwechat tu . Siapakah??? Shhhh . . . Biarlah jadi rahsia dinda . . Heee apa yg penting ,biarpun dia lebih muda dari dinda , tapi beliau memang perihatin .

Allah selamatkan kamu . . . Dear .

Comments