DOA DINDA






Aminn ya robbal alaminn . . . Macam orang lain ,dinda pun nak kuat semangat  , nak hidup  happy , nak hidup penuh dengan kasih sayang . Nak disayang-sayang , nak dibelai-belai pada perasaan , pada jiwa dan raga . Tapi dah ditakdirkan perasaan ini makin hari makin sebak ,sayu dan pilu . Makanya memang tak boleh dah nak ubahkannya .

Kadang-kadang insan tersayang sedaya upaya buat lawak atau nak sangat dinda senyum , ye ,memang dinda gelak sungguh-sungguh tapi lepas 30 minit kemudian ,bila dinda sendirian lagi , airmata jugak teman .

Kenapa?? Entah pada dinda . . . Bila sudah berada dihari ini , semalam jugak dinda kenangkan . Padahal semalam tu bukan kesah pun dengan kehidupan dinda dihari ini . Sampai bila ? Entahlah . . . Ingat padaNya saja boleh buat dinda tenang . . .insyaallah ~


Ya Allah . . .
Jadikanlah aku insan yg kuat semangatnya
Yg hidup tanpa keluhan tapi penuh dgn keyakinan
Yg sentiasa tabah dlm menerima setiap dugaan dariMu

Aminn ya robbal alamin . . .

Comments

Muhd Zaid said…
awak...awak tak rindu saya ke??..hmmm..pliss reply