ORANG DAH PANDAI MASAK KARI




Ini baru namanya ayam masak kari , bukan macam haritu macam sop je rasanya . Tapi nak tanya ,mana kuahnya ??


Aku : aaa??? Ayam tu sedut gaknya ..jawab dengan rasa blurr**

Hahaha ayat atas tu ialah komen mama bila aku masak lauk ayam kari haritu . Adik E pun cakap sedap ! Ayah pulak selera je makan , erm no komen . Aku ? Rasa sop ke ,rasa kari ke, rasa asam pedas ke ,memang licin pinggan aku makan .  Rezeki dari Allah tu beb ..

Ni masakan pertama aku sejak jadi " surirumah sepenuh masa " . Kari ayam kampung versi Mia .

Surirumah ??? Peh berangan  siak aku ^^