ORANG SAYANG


Aku baru lepas send message kat id wechat akak . Dah 2 hari aku send , panjang berjela-jela tapi sampai sekarang dia tak balas pun . Dulu-dulu akak  selalu buat aku camni , tak balas semua message aku , tapi lepas 2 hari sure dia balas bila aku asyik bagi sticker budak yg garu kepala . Aku suruh akak tengokkan kepala aku ,kot ada kutu . Masa tu dia akan send sticker :P , aaa aku paham lah yg dia nak gelak , aku pun mula lah buat kementelan aku dekat dia . Ahh aku memang manja dengan dia . Biarpun kekadang aku jugak yg buat dia nangis :'(


Malam tadi lepas majlis tahlil , aku tak boleh tahan air mata  ni . Rindu kat akak makin menikam- nikam jiwa . Aku layan perasaan dekat twitter , tapi aku tak jumpa apa-apa . Lepas siap kemas rumah ,aku tidur dengan penuh harapan agar malam jumaat kali ini aku dapat jumpa akak biar cuma dlm mimpi .aku nak gurau-gurau macam selalu . Dengar dia menyanyi . Dengar dia main gitar . Dengar dia cakap " ngade ea " sambil gelak kecil . Aku rindu suara nafas dia bila berbual di handphone . Bila aku tegur dia cakap , tu nafas Dayang Nur Faiza . Pehal pulak? Awak dengar Dayang nyanyi ,mesti ada suara nafas dia diakhir sebutannya . A ah lah bila aku layan lagu Dayang , memang ada suara nafas tu . Erm klon agaknya .... oooooh serius gila lah . Gila sebab rindu semua tentang dia . Kalau lah dapat aku putarkan masa . Mungkin aku tak sesunyi sekarang .


Kak ...orang sayang awak ,beb 

Comments