ORANG BERCAKAP DENGAN DINDING


Harini takde kelas . Baru siap cuci baju dan aku tahu harini aku kena rest . Ada baik aku rest puas-puas . Itu detik hatini pada mulanya . Tapi baru je masuk 20 minit melepak dimeja tulis ..... aku dah mula rasa sunyi . Aku renung dinding yg kosong , serius aku sedang merindu pada sekeping hati yang aku tahu , dia memang sayang aku . Beb ...


" Aku ingin kau tau , saat ni ..hadirlah  dan temani aku macam selalu  .. :'(



Tapi aku kena tahan perasaan ini sebab aku tak lagi punya pilihan lain . Aku akan pergi jauh dari dunia korang . Dunia yang sebelum ni pada aku akan buat aku tersengih sengsorang . Menyanyi lagu-lagu gila . Menyakat dengan meriah ,teriak gelak dan tawa . Aku rindu itu . Rindu sangat-sangat . Tapi bila diantara korang dah mula meletakkan aku pada satu keadaan tertekan ,aku memang lemah , lesu . Dan aku hampir mati disini .


Arhh kejamnya dunia persahabatan aku kali ini . Terjerat aku antara kisah kasih sayang seorang kawan dan kisah kasihnya seorang pecinta .


Dan aku bertekad ,kembali kepada aku yang dulu dan biarkan korang hanya bermain diminda aku seiringan dengan aliran airmata rindu ..seyes ,aku rindu ko beb :'(