ABAIKAN JE ORANG NI


Aku jadi orang , kalau aku gurau , aku gurau sungguh -sungguh . Kekadang sampai nangis  orang tu aku kerjakan . Tapi gurau je pun , tak lebih !


Aku jadi orang , kalau aku sayang , aku sayang sungguh - sungguh . Tapi jangan abaikan aku bila aku memerlukan .jawapnya memang aku pergi jauh darinya lepastu . Sejauh mana  yg  mungkin !!


Aku jadi orang , kalau aku dah benci , aku takdanya nak benci bersungguh , sebab aku tau takkan aku jadi jutawan punya dengan terus membenci orang . Cuma aku akan cari jalan supaya aku tak akan terserempak dengan orang tu je aa. Tiap lepas solat  aku doa  tuuu.!!


Aku jadi orang , kalau orang tipu aku , hina aku , sakitkan hati aku sedangkan aku tak pernah pun sentuh urusan peribadi dia . Jawapnya ... sampai kiamat la aku takkan maafkan silap dia tu !! Deal kan ?? Ok , aku  bukan  Nabi atau Malaikat !



 Ye !! Aku memang degil !! So ?? Kalau  tak kenal siapa aku , better  korang duduk diam-diam , main C.O.C ke , layan awek hot ke , main dota ke , atau lepak mamak layan gf kat wechat ke ...aaaa ade faedahnya !!! Abaikan aku barang sekilas pandang je. Aku ok je kok !