HARI INI ORANG X-RAY KALI KEDUA

Aku baru balik dari x-ray buat kali kedua . Lepas aku batuk keluar darah petang semalam then dada aku sakit gila masa magrib ,doktor arahkan aku buat pemeriksaan sekali lagi . Dan keputusannya? Biarlah rahsia . Hahaha take note ! Yang penting aku  masih bernafas dengan baik dan sempurna . Terima kasih Allah


Apa yg aku tahu doktor cakap ,hentakkan yg kuat masa kemalangan tu dah buat bahagian dalaman dada aku ada masaalah sikit .aaa.. sikit je tau .part luaran dada still better like before . Hahahaha turun pulak kang duit hantaran doe !! Peh  gatei bebeno kau Mia sekarang !!  Hahahaha ... Adat la ,awek 20 ,takkan takda nafsu lagi pasal nikah kawin , pasal nak hidup berteman . Tak normal tu namanya . Yes or not?


Kenapa aku suka tunggang motor ? Dan kenapa aku suka bawa motor lelaju sampaikan dah masuk kali ke 3 aku jatuh ? Dan tak serik-serik lagi ? Jawapannya mudah je .


Kenapa peminat ikan pekasam tak selera makan kalau tiada lauk tu atas meja makan dia? Aaa .. lu fikirlah berramai-ramai . Apa pun buat dia yg terlalu ambil berat tentang budak nakal yg manja lagi cun ini ,aku ucapkan ribuan terima kasih . Aku doakan Allah selamatkan diri kau hidup berjaya didunia dan diakhirat . Insya allah ~

Aku nakal sikit je pun ... hahaha