LOGOUT



Pagi jumaat

Harini pagi -pagi aku dah kena logout semua laman social aku . Cari Ayeeen entah kat mana dia agaknya . So dengan langkah yang longlai , aku klik semua laman tempat aku selalu bersembang tu . Baii Ayeeen :')

Ok lah lepas ni aku tak tau bila lagi aku dapat masuk ke wechat ,twitter dan blog . Sebab nya dengan kesihatan yang tak memberansangkan ini ,aku kena handle diri aku sendiri dirumah mama and  aku kena uruskan apa yang patut untuk penyambungan  belajar ditempat baru . Thanks kawan-kawan yg memahami aku .. Doakan semua berjalan lancar ,k ..

Selamat tinggal semua ,panjang umur aku menaip lagi. Insya allah .. ll miss u ..


Aku tadi ada jumpa satu baris ayat kat twitter , meh aku share :


MANUSIA AKAN BELAJAR MEMAHAMI  SELEPAS KEHILANGAN ..


ok ,nice words .. aku akan pergi ^_^