ORANG KELUAR WAD HARINI

Setelah sekian lama menyepi aku menaip lagi harini . Lepas exam aku fikir aku dah lega kan kepala otak sikit la kan ,rupanya ada sebuah stemroll dah kasi hempap kepala batu aku ni . Dan sekarang aku berdiri tanpa kepala otak ! Hahaha ayat kurang ajar ,korang abaikan je lah .


Aku kemalangan ! Yep ! Aku jatuh motor !

Naaaah .. hasil kepala serabut ,bawa motor macam aksi K.L menjerit ,akhirnya dengan aku sekali menjerit . Cedera ??ada .. sedikit luka dihati yg masih belum sembuh lagi. Hahahaha what the fish !!  Biar derita ini ku tanggung sendiri beb **nangis**

Korang percaya ke yang aku kemalangan?


WAJIB percaya doe ,  kalau tak mana lah aku suka suki nak lepak wad sejak dari hari jumaat sampailah tengahari ni . Bosan woo dalam wad ni. Asik dibelai oleh nurse cantik dan doktor handsome . Sampaikan kekadang tu aku fikir aku dilayan bagaikan "puteri" ..ceh perasan  aku ni beb *perasan takpe masih dimaafkan ,asalkan jangan salah masukkan derma dalam akaun bank . Tiap detik orang benci doe .aaa hahahahaha bahan bapak  sendiri pulak ,cissss ! Abaikan jelah !

Otak aku blank doe ,takda idea nak taip ni ..seyes


 k lah ,baii