ORANG MAKIN SERABUT



Tersakiti dan menyakiti ! 2 perkataan yang baru je aku hayati sekarang ni . Layak ke aku disakiti ? Ofcos sebab aku tengah sakit . Kan ? Better teruskan  menyakiti aku ! Aku tak marah  ! Malahan aku tersenyum sambil mengalirkan air mata !

Aku menangis ?? Yep ! Sekarang aku dah pandai menangis bila kerap sangat tersakiti . Dulu aku tak bohong , aku tak pandai nak menangis . Kerana apa ?? Kerana apa yang aku nak ,aku akan dapat . Kecuali sesuatu yang kau panggil CINTA !

ok .. ketika itu aku abaikan cinta ! So , mana datang aku nak kecewa kemudian menangis? Kan? No boyfriend , No problem !! Ye ke??  Siapa cakap no bf ,no problem?? Aku ada gf pun problem juga la .. cuma mereka tak reti lah nak sakitkan hati aku ni malahan mereka menatang aku macam menatang minyak yang penuh !! Peh .. bahagia gilerr !!

Dan bila aku try test nak masuk alam menyintai lelaki . Ini makan dia !! Keluarga ! Kerjaya ! Hati ! Perasaan ! Entah natang apa lagi tah ,semua tu tak memberansangkan aku bahagia malahan .. sengsara bhaiii .. guwa cakap lu  !! Tak memasal tiap malam guwa nangis .. aaa


Aku degil ?? Yep ! Sejak azali ! Semua yang rapat dgn aku tau yg aku memang degil. Ubah ? Nantilah kalau sampai seru ! Hahahaha

Guwa ni gila dah beb , airmata turun pun masih boleh gelak . Erm ..patut akak aku pernah cakap :


CINTAKAN ALLAH KAU TAKKAN RUGI ,CINTAKAN MANUSIA ,KAU AKAN RASA APA YG KAU TAK PERNAH ALAMI . DARI MEMBENCI LEBIH BAIK UNDUR DIRI . NANTI DARI ADA SAYANG ,MELARAT JADI BENCI YANG BERSARANG .


jadi apa tindakkan aku lepas ni ?  Beri aku masa beberapa hari . Aku tak reti membenci ! Tapi Ayeen dah berjaya buat aku rasa hampir nak mati kejap lagi !! :'(