ORANG NAK BERITAHU NI


3 ogos 2015 !  Setelah sekian lama blog ni senyap dan sepi ,ni  aa tuan blog da mari ! Hahaha aku busy doe ! Sejak lepas balik cuti raya , jadual belajar aku memang padat dan aku jadi makin penat dan habuannya tidur lah makan dia . Ha? Ada kau kesah ?? Okk Kau tak kesah kan beb ? Aku kan peramah nak beritahu . Elehh

Harini ,minggu ni , minggu exam . Peh ada banyak benda boleh aku buat kat kolej ni ,boleh exam pulak yg pihak kolej nak ?? Apa nak buat , dah aku pun masuk sini nak belajar ,bukan nak kurang ajar ,better aku turutkan je kata mereka . Exam pun exam la . Ermm belajar kat wechat je pun erm..erm..

Firstday exam . Simple je soalannya . Bhaha belagak siak aku ni . Padahal berpeluh jugak ketiak nak menjawab tadi . Maklomlahkan dalam bahasa orang putih . Aku kalau sembang biasa tu ok lagi cakap dalam B.I ni tapi kalau dalam bahasa saintifik , adoiyai jiwa kacau doe ! Apa pun aku akan try my best la k . Kalau tak dapat jadi nurse ,jadi doktor pun dah kira ok dah tu . Hahahaha cita-cita guwa melampau nooooo ...

Ok la , masa pun dah time ,aku nak makan ,lepastu mandi ,lepastu dating dengan DIA sekejap ,lepastu sambung exam sampai petang . Apa pun ,korang yg baik hati tu ,wish luck la untuk aku k ! Kasihanilah diriku seorang musafir yg comel dan manja yg sendirian dinegeri orang . Hukhuk **batuk gatal**