ABANG DEEN MELAWAK PULAK




Assalamualaikum beb  !


Abang Deen whatsapp mama aku malam tadi . Meh baca antara perbualan diaorang .



ABANG DEEN :  Mak Ngah , kalau nak balik kampung ikut Parit Sulong tau .
MAMA : kenapa Deen?
ABANG DEEN : jambatan Batu Pahat dah kena tutup . semua kenderaan tidak dibenarkan lalu kat situ .
MAMA : sebab nya?
ABANG DEEN : ultraman dengan hulk buat hal . cuba mak ngah tengok gambar  ni ..





MAMA :  heheheheheh bohong mak ngah ye . kenapa dengan jambatan  tu Deen ?
ABANG DEEN : kapal korek pasir terlepas dari talinya mak ngah ,  lepastu hanyut sampai terlanggar jambatan tu . rosak teruk jugak mak ngah . tu sebab kenderaan tak boleh lalu buat masani.
MAMA : oh .. Ok .terima kasih beri info Deen  . insya allah mak ngah balik minggu depan sebab ada urusan dengan tok penghulu ni.
ABANG DEEN : urusan apa mak ngah ?
MAMA : adalah .. mak ngah nak uruskan kemasukan mia ke kolej baru dia ni haa . Ada sikit yg perlu pertolongan tok penghulu tu .
ABANG DEEN : Oohh..


sebenarnya aku stalker handphone mama tadi , waktu aku bosan tahap tapir giler kat taska mama . Eh  .. lupa nak bagi info lagi , nowday aku da tak lepak bengkel ,sementara free ni , aku tolong mama aku kat taska dia  . Bantu mama sambil belajar  didik anak .. eh  ! Maksud aku anak bangsa la . Hihihi seronok jugak jaga baby ni ..huhu .. haish .. teringin ke ek?? Haha study oi study !! Muda dan perlukan ilmu  , dah mantap minda dah penuh  ilmu hidup , baru boleh jadi isteri solehah , ibu mithali .. aaa .. kepala suami pun tak kan pening nanti nak layan kerenah aku  . Aaaa.. giteww ~




No comments: