ADA KETIKA AKU BERSEBAB





Morning babe !

Sejak kebelakangan ni aku banyak membebel kan ? Merepek -repek sebut nama dia , dia dan dia . Ayat aku mace hare ye dok ?  Dan korang sure terasa sikit-sikit kan . Dan  yang terasa banyak - banyak pun ada jugak kan ?

Beb .. dalam gelak aku ,aku cuba sembunyikan air mata . Sebab aku dilarang menangis di blog ini . So aku taip lah hahahaha yang kalau boleh panjang ,aku nak je taip panjang - panjang. Nasib aku nak jimat tenaga ,so better just hahaha

Dalam sindir aku ada makna yang kalau orang yang faham dia akan mengerti apa maksud ayat aku di blog ini . Aku berkata  bukan suka-suka beb , please cari  , apa tujuan dan maksud kata aku tu . Mana lah tau kot -kot boleh buat penawar .

Dalam gila-gila aku ,aku cuba selitkan ilmu  ,  yang kekadang korang akan rasa ye ke tidak ye budak ni . Padahal memang ye . Erm.. korang kena ambil kesah beb , kalau korang adalah kawan aku . Kalau tak , abaikan je lah okay ?

Dalam  keterpaksaan .. aku telah dikesan , bahawa semua ini adalah pura-pura . Hahahaha aku kan dah mengaku yang aku akhirnya kena mengalah ? Lupa lah tu ..

Ingatlah ..semuanya yang aku buat ,aku cakap ,aku luahkan adalah bersebab .. bukan sesaja seperti korang sangkakan .

Comments