AKU MAIN DOTA ?




Bila aku kerap update pic aku lepak kat c.c. , ramai cakap aku main DOTA . Well , dota tak dota , kalau aku sambung study esok-esok ,sempat lagi ke aku nak layan game ni ? Ada nanti hari-hari aku layan p.c sebab nak main natang ni . Kelaut study aku nanti doe ! Hahaha kesian parent aku , emm..emm


 DOTA ! Antara punca ramai perempuan - perempuan muda yang cantik manis diluar sana  yang pasrah dalam percintaan , bila mana  dapat bf  peminat setia game  DOTA . Tak kira lah DOTA 1 - DOTA 2 , ianya still dota ,dan berhantu kalau dah ngam dengan somebody tu . Hahaha , masa aku tingkatan 6 rendah  ontheway nak ke tingkatan 6 atas dalam tahun 2014 awal la gitu , ada jugak lah aku cuba try test Dota ni , but  masa tu family bising aa , diaorang sibok suruh aku fokus untuk STPM , so antara  iklas tapi jauh , aku lupakan game ni .  Sehinggalah sekarang ni . Nak cakap cuci tangan tu taklah , tapi kalau aku main pun just tolong - tolong kawan je kot . Its not my game right now ! Ok ,lepas ni sila abaikan soalan **Mia main dota ??

Tapi kan beb .. pada aku lah kan , better bf korang melepak kedai  mamak main dota  , daripada dia lepak lesu kena belasah sebab usya anak dara makcik rumah sebelah . Hahahaha kalau sayang tak perlu marah , kalau cinta biarlah dia main dota kikikih GGWP !

Comments

anakjawe said…
baik kelaut jd nelayan part time.. haha
Yenda Ixati said…
Mabok laut aa beb . Hahahaha