AKU TUNGGU SELERA MARI



Ermm.. nenek ajak aku makan sama mereka yang lain but aku cakap hold on nek , selera orang belum datang lagi ni . Nenek tanya bila selera tu nak datang. Aku jawab dengan senyum . Bila duit hantaran dah cukup .

Hahahahaha gatal nyaaaa .. kata makcik ,sambil mereka gelakkan aku reramai  . Dulu makcik rekemenkan budak Kampung Pinang sebatang tu jual mahal .cakap nak study la , nak kejar cita2lah , nak jadi perempuan melayu terakhirlah . Ni sekarang sibuk cakap tunggu duit hantaran cukup pulak . Dan ada calun ke?

Err... da ada , tapi  belum jumpa ! Hihihihi ok..jawapan yang biasa aku guna dan  nenek pun cakap ..aa tu lah dia jawapannya bila emak tanya ..ish...miaaa...mia...memang betuah punya budak !


Hahahahaha

Sebenarnya nenek  , makcik ,pakcik ,abang Deen  tak tahu yang aku tengah tunggu Sumail habis study form 5 !! Kahkahkah yang tak kenal siapa tu Sumail .. pergi search google ok . Ajet-ajet retis gitew ..


Ehem ..ehemm .. ^^
Jadilah ..dari tak ada langsung hahahahah

Comments