Skip to main content

BUDAK SELANGOR PART 2



Aaa .. meh aku sambung kisah budak selangor tu . Bila dah terjadinya sebuah group , dengan bijaksana nya mereka namakan group tu group karoke jamban . Hahahaha aku yang masa tu baru dapat online wechat id psycho girl tu terkejut jugak , peh  group karoke sey !!  But aku wat donno je sebab aku tau ,tulah antara cara buat mereka happy dalam tu . Dan dari hari kesehari , sorang ke sorang budak selangor masuk dalam group tu . Terutamanya budak area Subang . Ada nabil , ezaz , herry ,acai , hani , fie , bob , haikal , mus , biey dan ada lagi nama yang aku da lupa sorry beb sebab aku memang sengaja cakap lupa padahal aku malas nak taip nama pelik korang hahaha

Okk ..group yang aktif 24/7 sangat happening ! But dalam masa tu jugak , ahli datang dan pergi , invite sorang ,sorang remove ,sorang invite ,sorang remove , sampai lebam ! Hahahaha

Nak buat lagi cerita ,aku yang ada masa mood on off , kekadang merepek-repek dalam group tu tanpa kisah pada semua orang pun akhirnya terjebak meremovekan diri . Lepastu diikuti si zaidah . Puncanya ? Handphone guwa heng siut , bila diaorang dok karoke .. lagi -lagi macam -macam diaorang  bikin sampai aku fikir dalam group tu adalah milik tokeh safari . Hahahaha so funny kalau diingatkan semula .

Hari demi hari , aku perati ,akibat keluar dan masuknya  ahli ,akhirnya nabil berjaya jadi admin group . Hahaha aku warning kat dia , lu jangan keluar group beb ,  lu admin sekarang , aku nak lu jaga group tu elok-elok sebab group tu aku yg creat . And he said ,ok boss ! Bhahaha apa sey panggil aku boss . Panggil aa sayang ke ,darling ke ..baru syok kan . Hahaha gediks gila  aku ni .

Orang paling aktif masa tu men_sumbang_kan lagu ialah mus @mustaqim . Dia memang rajin  lepak group , sehinggalah  detik aku terpaksa pergi , dan mus pun remove diri . Ceh ..perasan siut , kalau tahu awek mus yang keturunan raja -raja tu , mati aku kena bahan lagi ..bhahahaha baru couple kot ,belum jadi suami isteri ,apa ada hal .. hahaha mace hare punya ayat kan? Tapi aku bukan spisis tu ok , better aku pilih orang yg kenal aku dari perangai aku bukan dari wajah aku yg ayu ni . Bluekk XD


Bob ? Antara salah  seorang yang paling comel  dan cool , but agak hot kalau ajak chat awal pagi . Bhahaha seyes doe , dia memang pandai membodek aku!  sampaikan ada 1 ketika aku bagaikan bersembang dengan  seorang pakar motivasi  .. bhahah tapi dulu k..dulu ..

Nabil .. budak SR  tu ? Banyak kali ajak aku turun Subang , sebab dia nak belanja aku coppicino lette katanya ..eh ..ada ke? Entah lah nak hahaha but dia tu kira oklah  rajin jugak lepak group if bosan ditempat kerja .. aku tak pernah dengar nabil menyanyi kat group tu , atau aku tak perasan suara dia ?  Apa pun , dia senang diajak sembang dan friendly . Nice person . And  haish cukup -cukuplah memuji anak bujang orang hahahaha marah pulak gf orang tu nanti . Adoiyai aku ni pun tak beragak aa ..


addoi ..malam sudah ,mata aku pun dah rabak dah ni ..better aku beradu dulu k ,esok aku free aku sambung lagi .. night babe ..


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx