BUDAK SELANGOR PART 3


Psst .. dah tiga episod siak . Hahaha aku nak buat macam episod cerita gerak khas lah . Makan tahun punya story . Hahahaha hai abang Samsul **tabik spring kat gambar beliau**

Okk , sambung  . Lepas kenal kawan -kawan yang aku dah sebut sebelum ni ,  aku pulak termasuk dalam ketogeri  menarik perhatian someone , iaitu shawal ? Who shawal for me ? Dia adik kepada ramadhan dan abang kepada zulhijjah . Hahaha siut aaa . Not me , not me ! Shawal retis kot . Dia banyak ajar aku erti menilai orang . Orang macam ni , ni makan dia , orang macam tu , tu makan dia . Then bila shawal dah mula aku dekati , macam ada satu feel yang orang lain dok perasan . Entah aku tak tau apa kisahnya shawal sekarang sebab lepas aku keluar group semuanya lenyap macam tu je . But untuk infomation , shawal ni power  main dota . Aaa semua kawan respek part tu . Aku ? Aku respek dia jugak tapi part lain . Hahaha part apa ? Adalah , mana boleh cerita beb kalau tu namanya rahsia . Apa pun shawal sangat matang bila dia marah , tapi sangat tak matang bila dia buat moment or lepak group . Suara dia not bad la kan sebab tu aku cakap dia retis ..peh**


Ezaz? Aaa .. mamat ni kalau dalam group tu dia ada ,tapi macam takda hahahaha kekadang tu dia sesaja ,kekadang tu senyap sepi. Tapi bila dia keluar , habis semua hal dia sebut but gaya dia cakap memang tersendiri la kan , lagi2 kalau dia tengah kepishangan . Hahaha aku gelak kan je dengo nya .. hahaha gasak ko lah nakkkk ..


Biey  , hani , ety , wendy , fie , fisha , umairah .. tu semua cuma serikandi group . Entahlah diaorang tu budak mana ,malas aku nak amek port . Maklomlahkan  perempuan , apa nak aku fikirkan .. hahahaha  meremyam jugak tu haish ..



Ada lagi yang aku tak cerita ke ek ?? Emm .. ada sebenarnya tapi buat masa ni , diaorang yang aku sebut nilah yang dah berjaya buat siangku jadi indah dan malam ku jadi terang. Kalau aku online wechat ,aku memang malas nak chat dengan sesiapa. Biasenya aku akan update moment ,then aku teruslah masuk dalam group tu . Ada takda orang , aku bedal meroyan . Apa aku dulik !  Hahahaha cuma ,kesayangan aku pesan sangat - sangat , don't send  my voice kat group sebab ...alaaaa.. sebab dia taknak kawan -kawan dalam group tu melting kot bhahahaha maklumlah suara aku ni  kan suara kasar . Kang sawan pulak budak-budak group . Hahahaha  kasar tak kasar , nak tau call je aa ..eh ! Ada kesayangan rupanya .. yelah korang fikir korang je ade and aku gak layak ada ?? Omen please la , hahaha aku tipu pun korang bukan tahu kan?  Jahat tak aku ??

Well **tangan di bahu **

Al kisahnya .. budak Selangor yang ada  dalam group tu bukan saja kaki karoke , but mereka lah DOTA 2  players . Hahahaha korang main dota 2  ? Tak lelaki lah kalau tak tau main dota. Tapi kalau nak main berkumpulan , better kau kena dengar arahan captain !  Kalau nak menang aa kan . Kalau nak kalah , baik ajak adik-adik korang je main hahahaha .

Dan selain dota  ,mereka pun minat street workout . Apa tu ?? Ala yang dok gayut-gayut macam buaian tu la beb . Aku pun sebenarnya minat aktiviti ni sebab dapat buat badan nampak padu gitu . Dari badan bina badan tu ..ermmm.. tak sama ke barpacs dengan bina badan? Macam serupa je hahaha apa pun bila badan sihat , main game sure lah happening!

Dan apa yang aku respek kat diorang ni . Relaition diaorang memang kalah adik beradik beb dan yang adik beradik pun dah macam kawan baik . Seyes .kau takkan kenal siapa abang siapa,siapa adik siapa sebab masing-masing terlalu rapat !  Good job guys , silaturahim kena jaga kan ?

Eh ..aku kena stop naip ,sebab àbang Deen nak pergi Melaka dan hotspot kena off ..adoiyai ..ginilah adat hidup menumpang kasih ..emm.emm hahahaha k la ,baiii~

Comments