BUDAK SELANGOR PART 4



When someone request aku untuk sambung kisah budak Selangor part 4 . Aku terkedu  kejap kot .Adoiyai sejak duduk kampung dua belah ni ,idea aku cepat sangat mendap . Bunyi motor yang keluar masuk bengkel abang Deen dah buat semangat aku jadi down beb .. seyes aku rindu motor aku doe . Argh .. bau petrol pulak dengan tetiba ni!! Help me ! Help me! I killed my brother !! Bhahaha sengal aa..


Budak Selangor  ?? Sejak kebelakangan ni , aku dah tak nampak sangat kelibat budak Selangor aktif  online wechat . Agaknya diaorang dah taubat atau pun sudah lupa passward wechat lepas jumpa 'super head' terbang masa main bar tempohari . Hahahaha sure??really sure doe!

**oii mana lu tau ni Mia ? Lu jangan memandai bawak citer beb?!!


Eh !! Adoiyai beb , mata guwa mata helang doe ,jangan kata  ' super head ' berterbangan , lu orang bawak awek dota main bar pun guwa nampak doe . Apa guna Allah beri guwa naluri sesuci embun pagi ,kalau apa yang lu orang buat kat sana guwa tak dapat feel ,tak dapat  tahu apa-apa . Hahaha korang hati-hati doe , biarpun tu kawasan sunyi , tiada penghuni , jangan korang fikir tiada mata yang memerhati korang buat apa . Aaa.. nanti tak memasal  pergi berlima  ,balik dah berenam . Aa..paling dasyat , korang pergi naik motor , balik dah berenang -renang . Bhahaha please la beb , guwa pesan je ni .. bukan dapat upah apa-apa pun , just tak mahu kongsi dosa je sebab tak beritahu korang hal yang sebenarnya.. Kikikih nipu tak beragak aku kalini .


Beb ! Ada 1 hal yang aku pelik pasal budak-budak Selangor yang aku kenal kat wechat tu . Kau nak tau apa ??  Diaorang tu selalu bawak motor tanpa petrol !! Kau ado ?? Bukan sekali doe , boleh cakap sejak aku kenali diaorang 3,4 kali juga tu . Asalnya aku fikir kat Selangor ada motorsikal pakai tenaga solar , rupanya mace hare . Sama je macam kat Johor , petrol jugak kasi isi . Hahaha pernah aku ajukan soalan kat group karoke jamban dulu , aku cakap : Beb ! Kat Selangor minyak motor seliter berapa rm doe?


Dengan sepantas kilat si Mustaqim jawab*** ..rm 7 untuk setitik beb . hahahaha aku kata **patutlah ..sambil gelak keluar air mata  .

Aku sedih doe , pe ke dajal nya Selangor ada minyak semahal itu ?? Apa diaorang isi minyak dagu ke apa dalam tank motor tu ek ?atau minyak pengasih? Ataupu  minyak wangi onedrop ? Bhahaha  apa pun tak boleh . But kata my ciber mother , kat Selangor  ,semua motor ada diletakkan span dalam tank barangkali . Tu pasal baru jalan 5 minit , minyak  sudah kosong . Bhahaha kuajah sungguh puih !!

Tapi korang jangan jeles doe , kat Selangor tu , kalau korang kehabisan minyak motor , korang call je  nombor kecemasan . Ala aku lupa nombornya apa ,hahaha tapi aku gerenti dan aku cakap korang , call !! Tak sampai 15 minit , super orang minyak akan muncul dengan minyak petrol sekali !! Aaa ... kat tempat korang ade hero macam tu ?? Aaaa.. harem takda ,aku tau sangat dah . Hahahaha  Super oilman tu adik ipar Amran fan tu aa.. dia suka lepak atas toto kalau lepas isyak atau lepas balik main bar . Kahkahkah . Oii sakit doe perut aku ni gelak .

And , buat korang yang tank minyak motor ada span tu , agak-agak aa beb , jangan aa kerap sangat menyusahkan Super orang minyak tu , korang kacau privacy dia aa kengkadang. Tengah dia syok-syok layan Dahlia , layan awek utara tu , korang tetiba potong line , minyak habis la , tolong beli petrol la , korang ingat dia apa ?? Potong toii aa .. beliau baru nak test market tu ..grr.. kalau aku , aku datang kat motor yang tak boleh gerak tu ..ermm... aku BAKO je .. hahahaha marah ni habaq hang**

Okk, aku baru dapat cerita 2,3  kenangan  je ni beb ,nextime k , aku nak bersiram dipohon cemara kejap . Manalah tahu lepas mandi dapat idea lagi . Hahaha budak Selangor yg rasa cerita aku ni bohong , meh komen sikit . Aaa.. aku dengan ikhlas akan membalasnya nanti . Erkk..? *gelak golek-golek*


Comments

Yenda Ixati said…
Hi oilman here u are !! Damn true ,bila sebut sure datang punya kahkahkah
Muhd Zaid said…
SHITT..SEJAK BILA PLAK RETI SEBUT DAMN !!..
Yenda Ixati said…
Sejak puaka tu reti menCIBAIkan aku aa ..haha .. eh..kahkahkah
Muhd Zaid said…
WAH2...INI AYAT MANYAK PERLI WOO..NAK RASA PELEMPANG TAK?...DASAR STALKER !!! HUH !!