HATI AKU YANG KINI









Beb ..ni la yg selalu aku buat . Pujuk hati untuk jadi aku yang sekarang ni. Aku ajak dia teman aku sama-sama lalui detik yang mencabar ini . Kalau aku ikutkan hati aku yang dulu-dulu , masa aku form 5 , form 6 , aku tak tau aa ..samaada aku ada hati atau tidak sekarang ni .. emm don't  judge the book with the cover .. eh !!  Don't judge me from my yesterday ..aaa hahaha kerek siut nak cakap omputih aku ni. Dah jawa tu jawa aa jugak kikikih .


Jawa pun jawa la , janji rock  \m/  hahaha 

Comments