Skip to main content

JUST WANNA HUG U TIGHT





Aku tak pernah fikir siapa pun kau,
Asal usul kau,
Hasil usaha buatan siapakah kau,
aku tak pernah ingat dimana kah kau.
bila kau hadir ,
hanya satu pintaku
serah semua apa milikmu
jujur pada tiap langkahmu
setia pada aku yang setia
yakin bahawa cinta adalah suci selepas akad
yakini penentuan Allah maha hebat
tiada sebab kasih mahu pun kasihan
jika kau jodoh ku ,kau tetap milik ku
jika kau raja yang tertakhta dijiwa
kau lah selamanya
apa yang aku berjanji
andai kaulah bakal suami yang aku cari ..
i just wanna hug you tight bila dah halal nanti
with iman dan amal kita just berdua .
insya allah..
Sayangnya
Waktu sekarang,
aku tak layak untuk kerap menegurmu
kerana kau punya ayah dan ibu
yang lebih tertanggungjawab keatasmu
menegur ,mendidik dan membelaimu
adalah hak mereka,
sedang aku ?
Siapakah aku ?
 Kekasihmu yang terhebat ,
calon isteri yang akan memelukmu dengan erat^^
pergh !!
Dahi guwa berpeluh sejuk pulak petang ni beb..hahahahaha 

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx