MAAF BERTANYA




Aku ingat lagi hal malam tadi . Bila nampak pic brother boroi atas ni , aku gelak bagai nak rak . Apa taknya  , seboleh - boleh someone tu nak nasihatkan aku . Kononnya demi masa depan dan konon lagi aku masih muda , masih mentah . Sedang dia tak pernah pun jumpa aku . Tak pernah pun tengok aku dengan mata kepala dia sendiri .


Aku memang degil kan ? Seantero Johor Bahru da tau pasal tu  but aku masih waras lah bro . Kau ingat semudah itu aku nak hancurkan hidup aku yg Tuhan beri pinjam ni ? Hahahah paling gayat bila aku taip "bertuhankan muzik "  kat moment wechat , dia tetiba masuk mencelah dalam komen . Dengan ayat sopan santun ,  bak kata adik nya Aisyah *punchline dia*

MAAF ..BERTANYA SIKIT..

tang minta maaf tu aku respek la kot ,sebab nampak cool gitu . Tapi lepas mohon maaf ,dia kaw- kaw bahan aku  , macam aku ni da hilang akal dan iman , maaf bro .. guwa da gelakkan lu macam nak pecah bilik ni aa . Sedap kau je kan .. maaf  ..pastu marah ..maaf ..pastu perli ..maaf .. pastu  bahan guwa .. kahkahkah . Lu da buat malam guwa jadi hangat doe !! Seyes aku cakap , aku ,Fatin , adiknya Aisyah gelak golek - golek kat brother boroi tu .

Maaf  bro ,tumpang tanya , perut yang besar itu ,apakah mindanya besar juga?

Adoiyai ..hampir aku lupa yang aku tengah bersedih bila fikir brother sorang ni aa.. please la bro  guwa minta maaf sangat -sangat kat lu k ..  Hahahaha

Comments

Muhd Zaid said…
Sempat lagi post..yang ni betul jilake...kakakakaka
Yenda Ixati said…
Adoiyai ..rasa bersalah aku tipis , rasa nak gelak pulak makin menebal bila fikirkan dia beb 😂😅