Skip to main content

MEREPUT

You give love a  bad name !

Hai sayang .. miss you der hahahah . Siapa kesayangan aku? Apeko sibok ? Biarlah jadi rahsia antara aku dan dia .. ceh ngade gitu ..

Pada abang , kakak yang ada baca post Mia tiap kali update , korang jangan lah fikir awek bengkel ni kurang ajar ye , anggap je  awek sweet ni kurang straight je sudah la k . Hahaha tapi saya baik tau kak ,abang ..aaa sebab taste saya cuma pada yang single hahaha please don't worry .. ok k .. jom sambung !

Harini aku tak dapat layan internet lelama sebab minggu ni abang Deen agak busy malam . Dia ada hal katanya . Tadi siang pun dia pergi Melaka sebab ada show kereta  oldskool  kata dia . Ade ea? Entah aa aku pun not sure tapi dia pergi dengan geng motor dia  pagi tadi . Lepas maghrib baru nampak batang hidung . Haish ..nasib tunang sporting ,kalau aku jadi tunang dia ,seminggu aku tak kontak  sebab merajuk ,  ada tunang tapi jenjalan tak bawak hahaha tu sebab aku tak diizinkan ada tunang lagi kot ..ermm entah la nakk .. tengok orang ada tunang ,guwa pun kecuh jugak beb  .. hahahaha gediks**

Malam ni ,kat depan bengkel abang Deen dah bersusun mat-mat motor ,entah nak melenjan kemana lagi tah tu . Aku ?? Layan Af 2015 dengan nenek je ni . Padahal aku bukan minat sangat Af hahahaha nenek ?? Boleh tahan jugak mood orang tua ni kekadang ..ermm tekun dia perati tv tu . Hahaha maybe nenek aku rocker kot era 50-60an dulu ? Entah le , pada aku setiap orang ada lalui zaman remaja dia , so jangan lah gelakkan datok ,nenek korang kalau tetiba dia layan rockers song !  Scorpions tu vokalis dia sebaya nenek aku ok ..aaa ape ko ?? **still loving youuuuuu .. yeyeaaah .. aku nak ajar nenek buat trade mark  rocker \m/  la lepas ni !! Hahahaha dulik aaa . Bukan simbol lucah pun ..eleh


ok  nek .. kita lah bintang !! Hahahaha Bytheway Rocker Ella tu dengan mama aku pun muda lagi  mama aku tau ..aa.. oklah beb ,abang Deen nak gerak dah tu ..aku switch off data ! Dan aku start mereput aa kejap lagi ..ermm sedih


#aku duduk kampung ni just share hotsport abang Deen , itu arahan mama kat aku . So aku follow kan jelah beb , sebab nak amek hati  mama ..ermm .. dia .. orang rindu  *nangis*



Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx