ORANG JOHOR EKK


Senja kala dan aku dikampung habaq hang . Eh .. tu loghat Kedah tapi kampung aku Muar ,Johor aa beb . Anu .. ekk  ..ekk .. anu ..ekk .. hahahah sampai sekarang aku tak jumpa apa kaedahnya perkataan anu dan apa awesomenya perkataan ekk bagi orang Johor ni . Tapi dah macam ketagihan , bila bercakap je kalau takda anu atau ekk nya , macam tak orang Johor je gitew . Macam gurau tak kaso , macam  takda ulo  beso yg kuajo nak melengko kat pago sungai Muo . Hahahaha adoiyai nampak lucu tapi ni lah trade mark beb . Kau bayangkan orang Kelantan cakap macam ni , koma terus agak aku rasa bhahahaha


Ala asalnya apa aku nak cerita tadi ek ,aku lupa la pulak ek ..


Erm apa pun , bahasa  melambangkan  bangsa beb . Aaa macam aku je ni lah . Dalam alam maya  ,korang sure fikir , aku ni sorang perempuan bertubuh gagah . Ada tatto kat lengan , ada otot ketul-ketul , ada parut kat pipi , bila korang baca gaya bahasa aku kan ? Pergh korang punya imaging pasal aku tu dah macam aku ni perempuan yang selalu beraksi dalam WWE  kan beb . Hahaha padahal aku ni ..erm nyamok nak gigit pun tak sampai hati beb , lalat  nak terbang sebelah pun tak tergamak , sayu hati dia , terbang pun perlahan je ,jejauh je dari aku , takut terbuat bising . See !! Betapa lah mereka  menghormati keayuan aku yg semula jadi ni . Haish nak caya ,caya,tak nak caya ye sudah , aku dah ngaku ni ..aa .. lain kali aku tak ngaku dah yg aku ni memang comel sesangat . Hahahaha al maklom orang Johor lah katakan . Dah la comel , peramah , penyayang dah tu manja dan  perihatin sangat . Erm .. tak caya lagi lah tu .. entah la nakkk ~~

Eh .. mohon undur diri la beb , bola malam ni macam best je kikikih

Comments

anakjawe said…
manje ek.. ye la tu kn.. awek bengkel yg brutal.. bkn ehmanjaku.. haha
Muhd Zaid said…
Si gemok !!!!....kakakaka..ayu konon..puih