PAGI INI DAN MALAM TADI



Pagi tadi !
Bukak mata then bangun dan pandang cermin . Anak dara siapa yg comel dok senyum-senyum pandang aku ni ? Gosok-gosok mata .. pandang lagi , aku renung dia ,dia renung aku semula . Nice reason ... Budak tu aku !!  Hahahah comel siut .ok , ok , subuh dah nak habis , kang dok comel ,comel , matahari dah terpacak aku baru nak amek whuduk .. haish


Malam tadi !
Malam tadi gelap ! Sunyi ! Yang ada bunyi krik..krik..dan bunyi angin bertiup malas kat luar sana . Aku tidur pukul 3 am lepas habis tengok movie . Cerita ? Adalah tapi bukan cerita satu warna ok .. aku bukan penagih ! Hahahaha madepaker yg menagih cerita satu warna tu ..bluekkk~ najis !


Malam tadi jugak !
Aku logout semua laman social aku awal . Sebab aku rasa itu je jalan paling ringkas dan mudah untuk aku selamatkan keadaan . Aku tak nak jiwa aku makin kacau , emosi aku bergelora , minda aku kusut masai lagi , thats why aku logout. Tapi pukul berapa ek? Ntah ..lupa aa..

Malam tadi !
Aku  tidur ditemani Fatin , nurse peribadi merangkap kawan baik aku sejak form 4 ! And now kami dah masuk form 9 ! Dan still rapat . Korang pernah masuk form 9??  Hahahaha tu maknanya dah free dari pengetua or cikgu displin but korang hanya bergelumang dengan masyarakat dan nafkah jiwa . Hahaha kalau korang tak paham ,buat - buat paham sudah .

Beb .. Form 9 aku sebagai perempuan memang  sikit mencabar. Aku nak  hidup bebas tapi berbatas. Aku nak cari jalan hidup sendiri tapi diperhati. Aku cuba happy kan jiwa  tapi kerap diduga . Aku diamkan diri takut pulak dibenci . Aku cuba  jadi orang sombong tapi tak nampak jujur sebab macam pembohong . Aku peramah dengan semua orang  namun masih dianggap akal kurang . Aku buat hal aku , nampak macam aku kepala batu . Aku ikut cakap orang , perasaan aku melayang . Aku pasrah jiwa aku resah . Aku menyepikan diri , tapi akhirnya aku minta mati . Hahahaha kata  adik Aisyah aku gila ! But aku cakap , dia yg gila sebab layan orang gila .


Senanya dalam dunia ni  pada aku lah kan , takda orang waras . Korang rasa? Hahaha yang waras cuma orang yg sedang tidur kot ,lepas dia bukak mata , dia pasti akan gila. Korang tak percaya . Korang duduk diam ,dan fikirkan sendiri ,betul ke tidak apa aku cakap ni . Dan hanya orang gila je yg tak ngaku dia gila ..hahahah , ok lah ..dhuha jom beb .. mohon diberi calun suami yg satu kepala macam aku , yg boleh aku ajak hari-hari berhuhu ..amiin ~




Comments

anakjawe said…
huhuuhuu.. giler arr
Yenda Ixati said…
Sejak dulu da mcm ni beb .. hahaha
anakjawe said…
bkn hahaha.. huhuhu laa