POWER OF MOTHER







Anakku

Aku tak menjanjikan syurga buat kamu

Aku tak menjanjikan bahagia disepanjang usia mu

Aku tak mungkin memberi semua kehendakmu

Aku hanya mahu kau berjaya disepanjang hayatmu

Aku hanya mahu melihat senyuman disetiap langkahmu

Aku hanya mengharap kau ingat aku disetiap harimu

Aku hanya mampu berdoa kepada Tuhanmu

Untuk aku rela segala- galanya

Selagi usiaku masih  bernyawa

Selagi itulah aku ibumu

Jika aku tak dapat mendidikmu menjadi insan berjaya

Aku rasa hampa , aku akan terusan kecewa

Ketika itu pada aku , aku lah insan paling berdosa kerana  GAGAL .

Anugerah yg aku dapat setelah memilikimu:

Air mata ini hadiah

Ciuman ini penghapus dosa kecilmu

Air susu ini  pelepas siksaan dosaku

Air susu ku ini juga pelepas dahagamu dulu

Dan doaku hanya penyelamat kamu selagi nafasku berhembus ..

Aku ..ibumu yang tak pernah curangi kamu ..

Comments