PUAS TIDUR MALAM JUMAAT


Andai di berikan emas  permata  , ku pilih senyuman mu .. hahaha bahagia je kan kalau hari jumaat ni . Malam tidur sedap , puas , so bangun pagi sure lah minda cergas dan cerdas !  Tu  kisah bangun pagi jumaat orang bujang , apa kisahnya bangun pagi jumaat untuk orang yang sudah berkahwin ek beb ??  Alolo .. nak tanya  ibu angkat siber aku lah camni .. korang kenal tak ?  Better korang tak payah kenal la , anak  dara dia  semua orang dah booking beb .. yang form one pun dah si Zaid dah cop ! Bhahaha dasar anak hantu bukan anak menantu lah tu .

Ops .. marah pulak budak bantut tu kang , kacau dia baca novel online kat application wattpad . Wei korang bukan je dapat baca novel ,but korang nak menulis novel ,cerpen atau merepek-repek kat situ pun boleh doe ! Pergi lah ke google playstore then search wattpad ! Kemudian download je lah .    Dengar kabar  ,kawan-kawan aku ramai dah melepak kat situ baca novel yang macam-macam adoooo ..

Bytheway aku suka baca ,suka menulis ,suka berangan pun ye jugak ni . Then bila Zaid tanya aku :  wei beb , kau tulis cerpen or novel la kat situ ,then follow aku .

Aku cakap   a ah aku nak tulis novel , tapi bukan novel hantu atau cinta .. but novel 18sx  ! Dan aku tak ingin follow orang yg aku kenal termasuklah Zaid ..! Bhahaha Zaid cakap  kuaja  ,kenapa lah kau fikir sejauh tu beb ,aku pun tak terfikir pun pasal novel macam tu . Hahahaha  sebenarnya aku nak je jawab :

Kau tak terfikir sebab kau bawah umur lagi Zaid .. kahkahkah . Okay lah aku dah nak gerak to kampungku  Muar , jom-jom , rindu nenek tahap tanah tandus kegersangan tiada hujan selama 1 tahun ni ..emm..emm kering giler ! Hahaha


Beb , pasal novel 18sx yg aku nak karang tu , kau jangan amek seyes sangat doe ,aku bukan reti pun ,tak pernah test lagi kot .. hahaha  masaaaak aa . Chawww~

Comments

Muhd Zaid said…
Kuaja kau beb..haha..takpe lah..biar aku je lah yang tulis novel tu...kakakakaka
Yenda Ixati said…
Hahahaha wonderpet