SAY THANKS UNTUK TIAP REZEKI





Aa ..cakap pasal rezeki , ada rezeki adalah  dan  rezeki ada dimana - mana .. tulah pic atas tu terangkan sudah . Semua adalah rezeki . Aku nak tambah lagi ni :

Dapat isteri comel tu rezeki
Dapat mak mertua penyayang tu rezeki
Dapat  adik ipar baik tu rezeki
Dapat tidur dalam bilik itu rezeki
Dapat jiran peramah dan pemurah tu rezeki
Dapat kawan yang setia tu rezeki
Dapat kenal orang kampung tu rezeki
Dapat ingatan yang waras tu pun dipanggil rezeki

Yep , rezeki ada dimana-mana , just kita sebagai manusia je tak reti menilai dan  berterima kasih atas tiap rezeki yang Allah beri .  Kalau dah hari-hari rezeki masuk tapi kita still buat derk je  tanpa bersyukur pada pemberi. Nampak sangat yang kita ni jauh dah tersasar . Hamba yang tak kenal Tuhan sendiri . Na'uuzubillah ~

Comments

Yenda Ixati said…
Nikmat Allah tiada nilainya ..Alhamdulillah ..