BAILEY JAMES




Beb .. semalamkan someone ada send  direct message kat twitter aku .  Firstly aku just replied macam biasa la ,hi dan thank you sebab dia dah follow twitter aku . But malam ni . Bila  berpeluang  dengan masa free 200% , aku  masuk semula dalam d.m tu , aku tengok link dia beri . Hahaha  rupanya shes sorang young girl yg berusia 12 tahun , and she is a singer !  lahai budak kecik lagi doe . Aku ingatkan emak orang dah . Kalau tengok muka ,dah macam  budak lepasan STPM kalau kat Malaysia ni . Haish .. tak percaya ?tengok je  pic ni ..yes or not cakap aku ?


She is Bailey James , 12 years old . Most info kat Baileyjamescountry.com

And korang boleh search google or youtube kalau nak layan lagu country dia . Not bad  la  . Dia boleh pergi jauh kalau dia rajin dan displin  kan diri dia  . Sebab dia seorang pelajar . Kalau kat  Malaysia , ambil upsr budak ni hahaha .  Aku minat country songs? Ermm .. boleh lah sometime kalau nak layan mata sebelum mimpi  indah  lolz .. tapi biasanya aku layan  suara Misyhary Rashid je dan tidur aku pun tambah lena  huhu





Comments