BELIEVE IN ME


Hai beb  ..assalammualaikum





Aku selalu jugak lah jumpa perempuan spisis aku ni . Nampak je lembut tapi naluri kalah lelaki . Hahaha yang penting aku tak edit jantina aku ye sudah ! Allah murka nanti .


Kalau dulu ,aku dipanggil lelaki tak jadi oleh kak Lyen , sekarang ni kalau lelaki nampak aku or bersembang dengan aku .. 1 kerja apa pun  dia  buat pastinya tak jadi .. hahahaha power siot seorang pengkid bertukar  jadi perempuan sejati . Nak tahu manja dia tahap mana ? Dua hari ghaib  ,mau gila anak bujang orang ! Tak percaya ?? Up to you ! Tuan punya badan je yang tahu hahaha


Hahaha well ...cakap banyak pun  tak guna kan ,kita buat dia  .. siapa lagi yang layak mengubah diri kita kalau bukan diri kita  sendiri . Aku tak kisah dah orang suka aku atau tidak . Orang kenal aku lagi ke tidak . Orang nak fikir macam-macam pasal aku ke ..  gasak lah diaorang , aku tak hairan sikit pun . Apa yang ada dalam kepala otak aku ketika ni . Aku nak jadi aku yang aku harapkan . Aku nak jadi anak mama dan anak ayah yang dibangga oleh kedua mereka ! Fokus pada pelajaran Mia ! Abaikan musuh yang sedang lena didalam selimutnya tu ! Tinggalkan gunting yg kaku dialam lipatannya .


  *Confident and believe in me*



4 comments:

anakjawe said...

klau dlu lelaki x jdi, skrg dh prempuan yg menjadi-jadi.. huhuu

Yenda Ixati said...

Hahaha jadi hantu DAN buaya ..tamak*

anakjawe said...

1 je.. jgn tamak nnt rugi.. haha

Yenda Ixati said...

Biar rugi dari tak pernah nk rugi langsung hahahaha