KEPUTUSAN AKHIR




Assalamualaikum  beb ..
Lepas kemalangan tempohari , aku dah jadi bukan aku . Aku dah banyak berlembut dengan semua orang termasuk pada mereka yang benci aku . Ok mesti korang pelik , siapa benci aku kan ? Hahaha aku mulanya tak rasa ada orang benci aku tapi bila aku siasat ,masih ada dikalangan kawan2 baik ,yang aku sanjung2 ,rupanya mereka lah orang yg paling meluat dengan kehadiran aku !


Okk fine ! Hak memasing .

Tak pernah terfikir selama ini bahawa nama Mia  akan menjadi racun dalam kumpulan manusia itu ,mereka asyik menuduh kawan baik aku menipu . Malahan  mereka kata kawan baik aku tu bersengkokol dengan aku ,cuba melindungi aku , bila ada je orang baru yg kawan aku jemput  ,mereka akan kata "ini mia kan? "malah ditambah lagi kata2 yang boleh buat siapa yang jadi mia tu makan hati ! Serius aku kecewa . Sangat2 kecewa dengan korang .


Beb ..Apa najisnya manusia bernama mia ni pada korang ?


Apa kah aku pernah  rompak rumah korang?
Curi harta benda mak bapak korang ?
Rogol abang korang ?
Apa dosa aku dengan korang doe ?
Jumpa pun tidak!
Apa lagi  nak  sentuh tubuh badan korang !
Apa sey salah aku ?


Sumpah !! Apa yang aku baca malam tadi melalui lorong id fatin ,aku tau  hanya 1 keputusan yg aku perlu ambil ..iaitu ..UNDUR DIRI  dari semua orang. Ye..aku akan pergi dari dunia korang  ,dunia kawan baik aku ,dunia alam maya korang tu  dan termasuk dari dunia insan kesayangan aku jugak .

Aku dah mula give up ! Kalau aku ada buat salah aku boleh terima. Ini  setelah sekian lama aku menghilang  kemudian aku datang ,korang masih cari buruk aku ! Ok  fine !  Ini keputusan akhir .

Awak .. "SAYA  AKAN PERGI "

Maaf inilah keputusan muktamad , tak mau cari salah sesiapa lagi lepas ni. Harapan aku, bila aku dah takda ,jangan sebut lagi nama aku .anggap je  perempuan yang bernama Mia izarra ni dah lama mati . Dia mati sama macam aruah kakak dia dulu . Pergi dengan hati yang sangat terluka dan kecewa ..


To Budak kampung Subang , aku takkan pernah lupa ,apa yg korang pernah buat dlm hidup aku . Thanks alot guys. Korang dah bukak mata awek  JB ni , apa bezanya nilai persahabatan dikalangan korang  dan dimata hati aku  ! Good luck ! Korang dah berjaya matikan rasa cinta aku yang mula bertunas.


Pandang pada gambar kat atas tu .kau akan paham apa maksud aku ..

Comments

Muhd Zaid said…
Maafkan aku..aku dah cuba pegang janji akak...tak sangka jadi camni..apepon fokus your study first..ade masa jumpa lagi..kadang aku pon lelah sendiri dengan diorang..walaupon aku cuba berfikiran positif pasal diorang..assalamualaikum
anakjawe said…
mula kn hdup bru mia, tnggal kn yg lame bia jd pengajaran.. u kuat, u kn awek bengkel, u kn brutal :)
Yenda Ixati said…
Insya allah beb ..ada jln aku ikut ,takda jln aku cari jln. Yg penting aku hidup .thanks beb..waalaikumsalam
Yenda Ixati said…
Brutal pun masih manusia beb ,ada hati dan perasaan .lainlah aku ni anak patung , semua org boleh buat aku mcm barang permainan. Nak cari,xnak buang. K beb..thank you :)
anakjawe said…
yep. most welcome.. :)