PASANGAN ITU IALAH ..



Aku mula paham
apa maksud  berpasangan sekarang ni .
Nak berkepit selalu pun ,
Tak boleh jugakkan?
Nak call selalu ?
memanglah tak boleh , kan?
Kalau berdua-duan tu  ?
ermm .. jauh bolehlah ,
tapi kalau yang duduk satu taman tu hindarkanlah
Bukan apa ,
Semua perkara yg diatas tu belum tentu menjanjikan bahagia ,
Yang katanya kekal sampai kejannah ,
Tapi ,
Kalau masuk ke neraka jahannam tu agak cerah !!
Yep ..
Pasangan untuk membahagiakan
Bukan  memberi  tekanan ,
mahupun dosa .
Waallah  hualam . Siapa buat dia dapat !
Settle !!hahaha berani ek aku cakap camni??
Aku berani cakap  ni sebabnya  kesayangan aku jauh  .
Cuba kalau dekat ?!!!?
Aku  tak tahu ,
Sama ada aku jadi hantukah ?
Atau buayakah?
Terserahlah .. hahahahah
Tapi bersyukur sangat kalau  dia yg jauh tu setia ,
macam aku yg disini.
Ceh .. hahahahahaha
Ayat pasrah tu..


Wei ..serius la ,aku setia doe ..eleh *merajuk aaa ..


Comments