PERGI DAN TAKKAN KEMBALI




Beb .. mungkin yang datang tak sama  dengan yang dah pergi . Yang datang tu orang gelar dia sebagai pengganti . Korang rasa si pengganti ni sama tak dengan yang pergi ? Korang adjust dia macamana pun , dia tetap kekal berbeza .

Dalam hidup aku macam-macam orang yang datang dan pergi .. tapi tak sorang pun yang dapat ganti tempat hadirnya kakak aku  Miss Lyenda  ixati .


Alfatihah .. orang rindu awak kak :'(





Comments

anakjawe said…
alfatihah.. org pn xjmpe lg penganti nye.. hmm