SESAJA NAIP


Beb .. masuk hari ni , dah dua hari aku kat kampung ni . Bila orang lelain cuti sem mereka pada bulan 12 ni , aku dengan bangganya disuruh cuti awal dari mereka . Yep awal setengah bulan tu doe . Tapi ni bukan cuti sem  , aku cuti sakit  la hahaha cuti  semata-mata untuk  makan ubat !

                  "Sakit itu penghapus dosa Mia "

Aku masih ingat lagi kata -kata ini dari seseorang . Orang tu tak lain ,mestilah kak Lyen.    dan sampai saat ni , takda siapa mampu ganti tempat kak Lyen  aku tu. Dan sampai bila-bila pun takkan pernah ada  ! Aku yakin tentang ini . Sebab hanya aku mampu menilai  siapa akak kandung aku tu .

Sebenarnya kat kampung ni line memang mace hare , tapi disebabkan blog ni katanya dah lama sepi , so aku ringankan jari menaip keypad ni. Padahal jari aku masih sakit nak naip kesan dari dicucuk nurse haritu masa dalam wad . 10 hari kot kena cucuk tu . Ermm

Tak lama lagi , semua aktiviti harian aku akan berubah kot sebab lepas ni aku akan aktif hanya di dunia nyata aku . Dan aktiviti alam maya ni hanya sekali sekala . Sekarang pun aku dah kurang nak pegang gadget ni . Kenapa??

Entahlah ...

Harapan aku agar semuanya baik-baik aja dan masing-masing akan aktif dengan komitmen memasing . Aku ? Aku kena kenal siapa aku lepas ni . Sekian untuk malam ni . Kesan ubat  dah buat mata aku susah nak buka luas ni ..ermm mengantuk  sudaa ..


Layan surah al Baqarah  by  Mishary Rashid sebelum tidur  jom beb ...assalamualaikum


                                 * tenang *

Comments

anakjawe said…
yep.. mmng xde gnti yg sme mcm dy.. hmm
Yenda Ixati said…
Yep .. takkan pernah ada :')
anakjawe said…
hmm.. semoga tenang disana, jmpe kekasih yg abadi