WISH ME LUCK





Assalamualaikum

Esok aku final exam untuk  sem 1 diploma therapists kat kolej ni. Harap  kalini aku dapat lakukan yang terbaik aku mampu . Lagi-lagi selepas hampir 2 bulan aku cuti sakit  haritu. Well .. nasi dah jadi bubur dan aku lah yang kekenyangan makan bubur akhirnya hahaha padan muka aku!

Korang doakan aku berjaya jawab dengan tenang dan tepat ea? Aku ni kekadang tu gabra sikit , taunya nak cepat siap je  , sampaikan ada masa tu aku nak sesuatu tu dilakukan selaju motor dipulas minyak sampai habis nombor kat meter tu . Hahaha kau fikir ini litar ke apa ?

Ok ..sebelum tu aku minta maaf pada semua ,if aku ada buat ayat-ayat yang telah pun buat korang terasa dan secara tak langsung korang termarah dan terkecil hati . Okk , maafkan aku  sekali lagi . Ampunlah ,sedang nabi pun ampunkan umatnya , apa lagi kita ?

Seminggu ni aku rasa dunia aku hanya dikelilingi nota-nota . Harap lah tajuk yg jadi  target aku dan pensyarah  akan keluar exam nanti . Semoga Allah permudahkan segala urusan menjawab exam esok , amiin ya robbal àlamin ~

Selamat malam kasih sayang ... wish me luck please ...

Comments

anakjawe said…
good luck. yukenduit.. :)
Yenda Ixati said…
Tengkiu beb ..hahahaha taiplah betul-betul doe
anakjawe said…
xpe.. jnji ade bunyik da aa.. hihii
Yenda Ixati said…
Hahaha okk donggibab ea