BERIKAN PELUANG


Letih nak buat keputusan


Parent!!  Siapakah mereka?  Tanpa mereka siapalah aku,  siapalah kau dan  siapalah kita  semua yang bernyawa ini. Berdosakah kalau  aku bantah cakap  parent dan aku ikut apa yang telah pun aku rancangkan ? Aku ada 2 pilihan sekarang.  Sama ada ikutkan cakap mama dan  ayah atau aku ikut plan aku  sendiri . Aku bingung doe! Bagi lah aku peluang untuk berfikir tentang perkara ini..  apa yang aku tau,  aku ada hati dan perasaan sendiri yang  aku perlu beri perhatian 100% .. Arh .. malas fikir banyak . Jom breakfast nasi lemak ayam penyet. Beb.. tolong bagi idea !! Agar aku dapat terus tersenyum dan dapat  menghirup angin bahagia.

 Ikhlas  doe beb!!



Comments

anakjawe said…
solat istiharah dan mohon petunjuk.. doa pstu tawakal..
Muhd Zaid said…
Family first !! Pilihan kau tu kau boleh istikharah beb