GOOD GAME , GAMMER !



Beb ..

Tak kisah lah apa akhirnya .  Aku tetap pada pendirian aku . berkali maaf diminta dari aku , berkali tu jugak kesilapan demi  kesilapan dilakukan . Aku memang tak sempurna  ,tapi biarlah kalau boleh tu , pendamping aku tu spisis yang jujur . tak minta lebih  .

 CUMA JUJUR ..tu je beb .

Aku bukan gadis jiwang yang inginkan bulan , bintang bagai.

Aku jugak bukan gadis  comel yang sentiasa perlukan  harta  kekayaan yang melimpah ruah demi nak nampak makin comel dimata  masyarakat sekeliling.

Aku tak perlukan  jejaka setampan  model majalah playboy untuk buat kekasih.


Bagi aku cukup lah dengan  BERKATALAH YANG BENAR . CERITALAH HAL YANG SEBENAR . JUJURLAH  DENGAN AKU . kenapa???


Sebabnya 1 jek .. sebab aku dah buat semua yang diatas tu semata-mata tak nak kekasih kecil hati atau  kecewa . tapi apa aku dapat ??????




               AKU KENA GAME DENGAN SEORANG PAKAR GAME  !!

 GG !!!
Well played !
Easy !!
Senang je mainkan hati  perempuan ni !! Sayurrr !! Hahahaha padan muka aku doe  !!!  ambiklah  penangan dia  !!! Setia sangat kan???? Akhirnya setia makan aku dalam diam !!!  Nak cakap apa lagi ???  lama dah aku perati selama ni . kena , kena dan kena lagi .  maaf , maaf , maafkan saya sayang , saya yg salah ..ahha tu je ayat aku dapat bila terkena . so  apa pilihan  untuk waktu terdekat ni ?




                                      LANTAK KAU LAH  !!!

Hahahahaha  aku  dah letih  kena main !


Comments

anakjawe said…
beb.. on la wechat blik kite sembang