HARGAI SI SETIA


Senja nan merah ..

Aku  layan facebook  petang tadi kejap . Tetiba aku boleh terfikir satu situasi yang pelik je bila lepas aku baca satu artikel kat  satu page ni .


Dengan tak sengaja , Aku boleh terbayang kan suasana pada 1 keadaan  dimana seorang suami minta izin kat isterinya untuk bernikah lagi .

Yang .. kalau abang nak bernikah sorang lagi , awak izinkan tak ?


Dan dengan senyuman  si isteri  berkata ,


Ye bang  ,in sya Allah .. demi kasih sayang saya yang setia hanya untuk awak dan anak-anak .. saya izinkan .


Beb  !!
Kalau kau lah jadi suami pada isteri macam tu .. apa kau rasa ea beb ?? Sumpah doe aku tak tau  hati jenis apa yang  si suami  itu  ada dlm tubuhnya ,andailah dia kawin jugak lagi sorang  !


Comments

anakjawe said…
tanggungjawap semakin besa.. semua nnt akn di persoal kn kt sna.. klau x dpt berlaku adil, abis la nk jwp ape
Yenda Ixati said…
Biar tuan badan yg tahu ..