KATA SEMANGAT




Ni kata  semangat yang aku dapat lama dah juga . dihantar oleh kawan baik aku  , teman setia aruah akak . Kawan gaduh kami . kawan berdebat . Kadang emo , kadang gila , kadang serius .  Tapi lepas dia bagi kata semangat ni . Aku dah lama tak sembang dengan dia . Sebabnya aku tau , dia ada banyak lagi hal nak fikir kan . bukan asik nak ngadap masaalah aku dan kawan-kawan lain  .

Mungkin semua perempuan yg rapat dengan dia dapat kata semangat tu , apa pun thanks beb sebab sudi perihatin  dengan kawan kau ni . biarpun aku dah jarang tegur sapa kau . tapi aku tau , kau memang ada untuk dengar  masaalah aku macam dulu-dulu .

Beb .. sekarang ni aku sedang berusaha untuk tidak bergantung dengan sesiapa.

No comments: