KISAH BUDAK PIZZA



Mereput ni beb !
Hahaha nak nangis pun buang masa dan airmata je kan.
sebab bukan ada yang boleh pujuk aku pun.
Dalam bilik ni just ada cicak 2, 3 ekor.
Yang aku tengok macam jalinkan cinta 3 dimensi je ni
hahahhahaha apa nak jadi dunia ni,
Bukan manusia je curang,  cicak pun boleh curang..
**kurang ajar sungguh **

Ermm  tapikan sebenarnya bukan selalu pun aku mereput macamni..
Malahan tiap masa..  hahaha  seriusly bosan doe.


Er.. kalau dah kawin lain lah kan. Bosan-bosan pun tengok hubby golek-golek lepas balik masjid,  boleh jugak join menggolek sesama dia..  hahaha  ni  pandang kiri dinding,  pandang kanan dinding,  pandang depan?  Screen tablet jek..

Hahahaha seyes bosan habaq hang!!

Niat dihati nak tolong mama kat dapur  .. rupanya mama cakap :

kita tak payah masak harini,  mama letih sebab masak untuk kenduri malam tadi,  so. Mama dah call budak pizza,  lagi 30 minit. Sampai lah tu..  aduhhai pasal la mama tak cakap nak call budak pizza.. kalau tak orang boleh tolong  call kan..

Hahahaha ulat bulu merenyam sudah..

Haritu aku call budak pizza  lagi lawak doe..

Mulanya  center yg jawab ..dia panggil aku  *Puan*
peh bangga siak kononnya dah kawin..hahahaha
lepastu  budak pizza (lelaki )  yang nak hantar tu call aku
Tanya lokasi panggil aku  *cik* ..
lepas tu call lagi tanya mana rumah.
Lepas tu call lagi cakap tak jumpa rumah yg ikut alamat aku beri kat dia.
Last call dia cakap.. ermm save no saya jika nak pesan pizza lagi ye.


Hahahaha nampak tak??
Nampak tak permainannya??
Aku dengan bangganya jawab ok..k thanks..
Then bila dia dah sampai depan pintu hostel..
Aku suruh mak guard ambilkan.
Aku bagi mak guard 1 kotak sebagai upah  sebab menyamar jadi aku..
Hahahaha

Makan regular box sorang-sorang..
24jam aku tak makan nasi lepastu hahahaha..
Alhamdulillah..terima kasih  budak pizza.
Layanan awak sangat istimewa sekali.
Thanks to mak guard jugak.. hihihi

Comments

Muhd Zaid said…
Mak guard tu bukan yang kat motor tu ke ?
Mia Izarra said…
Err..mana ada doe huh: /
Muhd Zaid said…
Abistu yang kat motor tu panggil ape plak ??? Pak guard ??
Mia Izarra said…
Tu panggil darling Hahahaha