LUMRAH KITARAN HIDUP



Aku  nak tambah .. kadang bila bunga dah hilang , orang tukar tayar baru , tayar buruk yang dah rosak orang buang  ,kononnya  nanti nyamok aedes membiak ada yang  terus bakar dan hapuskannya . Padahal pada yang kreatif ,mereka boleh buat macam2 dengan tayar tu . Yang tidak memudaratkan tapi memberi keindahan kepada dunia ini .  Misalnya ?

Ah ..korang pergi kat google lah , taip  "  hiasan dari tayar buruk "  , macam-macam ado !

Comments