SAMBUNGAN PERJALANAN 2015 AKU

**Patah -patah jari **

okay menaip .. Sambungan  dari post yang sebelumnya . Lepas masuk kolej jururawat kat Pulau Pinang , 200% dunia aku dikelilingi perempuan .Ahh ni hal biasa bagi aku . takkan aku nak masuk hostel jururawat lelaki pulak kan..hahaha macam ada hostel jururawat lelaki kat P.P !!

Lepas kakak aku  pergi , ramai kawan2 siber dia  cari aku. Termasuklah " kesayangan kami"  budak Selangor  yg  dah bawak kami lari jauh dari Johor . korang ingat tak kes culik yg terkini tu ? aa tu budak Selangor dibawa lari ke Johor but in my case budak Selangor pulak culik aweks Johor yang comel manja2 gini   bawak masuk Selangor  !! Ah sudah .. tapi dia  just culik hati dan perasaan kami je pun , lain2 takda nak diculik doe ..hahahaha

Sangkut pasal budak selangor dlm kes aku ni , well ..kami sama2 terasa kehilangan akak . entah hantu apa yang melekat diminda aku , masuk je bulan  julai  dia ajak aku bukak satu syarikat . Nama compony tu , *jom bercinta*  hahahaha aku nak couple  dgn kesayangan aruah akak?? Mak oii .. bagi aku masa sikit beb !! Aku tak mau gagal lagi !!

Lastly pd bulan ogos 2015 , aku join invited dia .kami ingin buka syarikat untuk menjalinkan cinta jarak jauh  .dan semua ni adalah RAHSIA kerana apa?? Kami je yg tahu . Ermm bila dia pesan :

love me like u do!
like me like u do!
touch me like u??
jgn nk touch2 k..

 HAHAHA!! GG  !!!

Ok..k.. i follow your rules , dear . Lets go !! But sesuatu telah berlaku dalam syarikat cinta kami , sehingga  aku dengan bodohnya terguna pakai minda low-class aku paling durjana yg pernah aku ada . aku kemalangan selepas ada sikit selisih faham dengan rakan kongsi cinta aku . 1minggu aku terlantar diward .motor aku sangkut kat balai !! Rusuk aku patah !! Well played mia !! Hang  boleh cuti selama 2 bulan kata doktor handsome . ohh aku masih diberi peluang utk hidup rupanya beb !!! Biar pun kecederaan fizikal dalaman aku dah boleh buat aku dikurangkan wang hantaran !! Tapi aku masih boleh jadi mama bagi bakal anak2  aku nanti !! Alhamdulillah  .. Bila dah beransur pulih , otak aku mula kelaut doe , tetiba mengidam kan sesuatu ..

Mama !!! Orang macam nak kawennnnn  laaaaa ....kihkihkih

but mama selalu perli aku , masak tak reti ,jangan harap nak kawen muda2!! Belajar dulu sampai habis . Kerja elok2 , nanti dapatlah calon suami yg elok2 jugak . Ok ..ok .. semua yg elok2 je cakap mama ye?? Eelokkk sangat !!  ahh aku follow jugak rules mama !! Fokus study la beb !! Ilmu perlu , takda ilmu kita selalu kena kencing dengan  si  lagak pandai nanti !!  okk aku study kat Kota Singa atas permintaan mama . Mama tak nak aku jadi minah rempit yg hanya menjahanamkan dirinya sebab selalu bawa motor lelaju !!  Aku kecewa doe bila mama melarang keras aku sentuh mana2 jenis motor !!
Emm pasrah laaa

Dan bila dah 24jam terperok dalam bilik ,study ,study and study. aku mula abaikan syarikat cinta ,sebab aku rasa dunia aku dah tak serupa orang lain. Aku dah tak secomel aku yg dulu sebab dah tak boleh lompat bintang tiap hari.jalan pun tak laju ,lari pun dah tak kencang !!

But what my partner  said? Saya akan terima apa jugak keadaan awak. kisah hidup awak , siapa awak sebelum ni dan hanya awak je yg saya mau sampai bila2! Tolong jgn hilang dari saya dan jika awak hilang , saya akan mati .. ahh sudah !!  Aku bukan malaikat maut doe !! Aku mia !! awek bengkel yg dah tak boleh bawa motor lagi !!  :'(

Dan harini ,diakhir 2015 ni , aku masih lagi bersama my partner ..mr Ayen .eh ..siapa Ayen ??? Entoh ..kawe dok pahe  nok  kecek hok la nim . Gewe comei memey toksei hahahaha aku cakap ape ni ? Hahahaha mampush tak paham !!

Well ..2015 dah nak basi .aku tetap aku , apa yg berubah ?? maybe dunia aku lepas ni kot .korang nak tau kesah dunia aku akan datang (2016) ??? Study ? Kawen senyap2? Atau kawen lari ?? Atau jadi hamba buku ? Atau mendiamkan diri dari semua orang??? Korang rajin2 lah masuk blog gila aku ni ...jeng3!! ..suspend siut !!  kihkihkih

K..aa..selamat tahun baru korangsss ..yg lepas2 usah dikenang donggg ..simpan buat sejarah peribadi paling mahal dlm hidup oook !!

Aku sayang korang doe !!! daaa...


Comments

Muhd Zaid said…
Set2 kak yong kaki lurus mengamuk..mne tak nya eksiden..kakkakakaka