SAYA MERAYU

Port terakhir aku lepak petang ini ialah blog ..

Blog Mia .. walau aku tau tak semua orang gemar baca luahan naluri aku , inilah port  febret aku lepas ni . Twitter ?? Tengok keadaan .. lepas peristiwa semalam dan sejarah sebelum ni , aku rasa selayaknya aku berfikiran  lebih waras dan  tegas untuk diri aku .


Apa guna hadir aku ,kalau cuma beri orang lain masaalah?
Apa  guna kasih  sayang aku. kalau aku sendiri merana?
Apa  guna cinta ,rindu , pengorbanan bagai kalau hanya aku yang rasa ?
Apa guna setia terpatri ,kalau menipu itu jadi  koleksi ?

Muktamad beb .. aku akan pergi dan  takkan kembali . itu keputusan akhir aku . Mungkin percubaan ketiga tidak berhasil ,namun aku ada banyak lagi peluang . Aku tunggu dan tunggu je masa nya tiba .

Awak yang jauh disana , please lah  saya merayu , ikutlah permintaan saya  tu , sebab semua nya  demi kesejahteraan awak dan masa depan awak dan  ketenangan awak . jika dengan  menjadi pendamping saya , dunia awak jadi makin sulit , sekarang ni saya tak nak  lagi awak rasa  dunia awak terbeban macam sebelum ni .


Lepaskan lah ikatan itu , biarkan saja kesan calar tertera ,asalkan pedihnya awak tak rasa ..

Awak  ...
bersama kasih sayang yg kekal padu  .. Saya  pergi ... berusahalah melupakan saya , sebagaimana awak lupa yang saya ada untuk awak ketika awak bersama orang lain ..

Comments

Muhd Zaid said…
Get well soon beb. . .
Mia Izarra said…
In sya allah ..thanks beb