Skip to main content

SAYA MERAYU

Port terakhir aku lepak petang ini ialah blog ..

Blog Mia .. walau aku tau tak semua orang gemar baca luahan naluri aku , inilah port  febret aku lepas ni . Twitter ?? Tengok keadaan .. lepas peristiwa semalam dan sejarah sebelum ni , aku rasa selayaknya aku berfikiran  lebih waras dan  tegas untuk diri aku .


Apa guna hadir aku ,kalau cuma beri orang lain masaalah?
Apa  guna kasih  sayang aku. kalau aku sendiri merana?
Apa  guna cinta ,rindu , pengorbanan bagai kalau hanya aku yang rasa ?
Apa guna setia terpatri ,kalau menipu itu jadi  koleksi ?

Muktamad beb .. aku akan pergi dan  takkan kembali . itu keputusan akhir aku . Mungkin percubaan ketiga tidak berhasil ,namun aku ada banyak lagi peluang . Aku tunggu dan tunggu je masa nya tiba .

Awak yang jauh disana , please lah  saya merayu , ikutlah permintaan saya  tu , sebab semua nya  demi kesejahteraan awak dan masa depan awak dan  ketenangan awak . jika dengan  menjadi pendamping saya , dunia awak jadi makin sulit , sekarang ni saya tak nak  lagi awak rasa  dunia awak terbeban macam sebelum ni .


Lepaskan lah ikatan itu , biarkan saja kesan calar tertera ,asalkan pedihnya awak tak rasa ..

Awak  ...
bersama kasih sayang yg kekal padu  .. Saya  pergi ... berusahalah melupakan saya , sebagaimana awak lupa yang saya ada untuk awak ketika awak bersama orang lain ..

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx