SHE ITULAH AKU




Who she is ? Okay  truly .. aku  lah tu .  Buat apa aku nak tipu pasal aku sedang orang lain lebih bijak menilai aku lebih dari aku sendiri .Aku rela beb . Aku pasrah untuk masa depan yang mendatang . Dengan hanya punya kasih sayang dari Allah je  pun , aku mampu jalani kehidupan ini dengan senyuman . Biarpun kekadang dengan airmata jugak aku masih boleh tersenyum . Rare tak ? Haha perasan ek ?

Betul cakap aruah kak Lyen  ,
Kenapa nak risau awak dok keseorangan .
Allah ada dengan awak .
Allah lebih tahu dari apa yg awak tahu .
Cinta Allah cinta abadi.
Kasih sayangNya tulus jika awak ikhlas dengan kasih sayangNya. Makanya teruskan tersenyum ,biarpun hanya didepan cermin cuma .

*Still loving you by Scorpions  on air *

Bila sunyi .. RINDU  kat  akak menjadi2  :'(

Comments

Muhd Zaid said…
Hmm....rindu kak lyen gak ..alfatihah
anakjawe said…
strong mia.. kite rindu pd org yg same, pd ksih syg yg same.. semoga roh nye dicucuri rahmat.. ��